Bojana Kovač, direktor “Red Queen Mediaset Digital Advertising Agency” je diplomirani ekonomista, rođena u Beogradu. Poseduje preko 20 godina iskustva u pisanju i realizaciji projekata i kampanja za domaće i internacionalne klijente iz najrazličitijih industrija. Profesionalni razvoj započinje u PR sektoru agencije “McCann Erickson”, a zatim narednih 7 godina radi integrisane marketing kampanje za neke od najvećih klijenata u zemlji i regionu ispred iste agencije. Nakon toga nekoliko godina radi na televizijama B92 i FOX. Poseduje veoma bogato iskustvo iz komunikacijskog i advertajzing biznisa. Godine 2012. počinje da radi za digitalnu agenciju iz Njujorka “Unicast”, a zatim i samostalno, radeći uglavnom digitalne kampanje, kao i organizacije događaja za klijente na domaćem i stranom tržištu. Poseduje dugogodišnje iskustvo predavača u privatnim školama i više od pet godina uspešno predaje u Privrednoj komori Srbije, na Poslovnoj Akademiji.
Održala je veliki broj individualnih kurseva za zaposlene u velikim kompanijama u zemlji i regionu, a bila je i gost predavač na mnogobrojnim institucijama, projektima, fakultetima i studenstkim organizacijama. (AIESEC, Mokrogorska Škola Menažmenta MŠM, NALED, Prostor za Pomak Zaječar, TOP TAL, PKS Novi Sad, Hilton Podgorica, Opština Bar i opština Ulcinj, IPMA I NAPA - DIGITALNO ŽENSKO PROJEKTNO PREDUZETNIŠTVO, UNCTAD MasterClass Trade for Women Skopje itd).
Intezivno se bavi pružanjem konsultantskih usluga, marketingom i copywriting-om na društvenim mrežama i realizacijom obuka na temu strategije i taktike marketing projekata.
U svojoj u svojoj digitalnoj agenciji “Red Queen” pomaže rast malih i srednjih preduzeća na digitalnim platformama. Poseban akcenat u svojoj agenciji stavlja na ekspertizu u digitalnom oglašavanju.
Pisac je knjige “Pervertajzing – Agencijski anali” u izdanju izadavčke kuće “Vulkan”.
https://www.linkedin.com/in/bojana-kovac/
https://www.facebook.com/fejsbukkvin/
https://www.instagram.com/kovacbojana/
https://www.facebook.com/redqueenrs